Sorteig i vacances

Companys, diumenge passat el nostre bon amic Richard i el seu inseparable cobrador del frac van tenir un acte familiar - el casament del seu fill Carles- que els va impedir celebrar el sorteig i cobrar la setmana, la primera qüestió, com podeu comprovar l'ha solucionat aquest humil bloguero, la segona és exclusiva del Gran Pepito. En menys de dos mesos Richard i Mila "han casat" els seus dos fills, així que de nou ENHORABONA.
Respecte a la foto (autèntica) que il.lustra el sorteig d'aquesta setmana us la dedique des del meu retir de Guijuelo on passaré les pròximes setmanes i em prepararé en altura per poder competir al nivell dels Matineres, que a causa de les lesions i viatges estic una mica baix de forma, com ho acredita el "repasito" amb que em van obsequiar el Xiquinino i Johnny ahir a la tarda, el meu company Saoro no tenia mans per a corregir els meus errors, continuarem informant...

Comments